utorak, 12. srpnja 2011.

Dijeta bez dijete

Engleski psiholozi Ben Fletcher, Karen Pine i Danny Penman su prije nekoliko godina izdali knjigu The no diet diet - Do something different. Njihova teza je da je svakodnevica debelih ljudi  više podvrgnuta navikama nego od onih koji nisu pretili. I s obzirom da su naše prehrambene navike obično povezane sa drugim navikama, oni smatraju da već male promjene u načinu života mogu dovesti do gubitka težine. U ovoj knjizi daju savjete o cijelom nizu malih promjena koje s vremenom mogu dati rezultat iako se može činiti nevjerojatno da će slušanje radija umjesto gledanje televizije ili odlazak do posla drugim putem učiniti ikoga mršavijim. 
Ipak, ima puno logike u tvrdnji da nitko ne moze smršaviti sa običnom dijetom jer su sve dijete fokusirane na hranu, šta jesti i šta ne jesti, uglavnom sve misli su stalno zaokupljene sa tim šta strpati u sebe za drugi obrok. Prestanite misliti na jelo, vele oni, i nadjite nešta drugo za raditi. I ima u tome istine. Evo je pišem sada blog i ne jedem. 

Ponukana sa tim da napravim nešta drugo, u nedjelju sam probala skijati na vodi (s naglaskom na probala). Nakon tri pokušaja sam se SKORO uspjela dići iz vode a onda sam odustala jer su me previše bolile ruke. Instruktor je bio vrlo poticajan ali premlad i premišićav da bi mogao shvatiti da u mojim rukama ne postoje mišići koji su me u stanju drzati. Danas je utorak i još me uvijek bole ruke.

Gordana

Nema komentara:

Objavi komentar