petak, 8. srpnja 2011.

Intelektualni gubitak težine

Evo ja nastavljam na istu temu izbjegavanja promjena  (loših) prehrambenih navika i sve se nekako nadam da ću otkriti revolucionarnu metodu za mršavljenje bez napora. 
New England Journal of Medicine je upravo objavio raport da je smanjenje težine u direktnoj vezi samo sa količinom kalorija a ne sa oblikom u kojem te kalorije udju u tijelo. Istina to sam ja već isto dokazala ranije sa mojom  drastičnom Makovnjača dijetom ali o tome drugi puta.


Kakogod, činjenica je da ako je potrošnja veća od unosa, gubi se težina. Činjenica je i da je najveci potrošač energije u tijelu mozak (OK, kako kod koga) koji troši oko 20% tjelesne energije samo na održavanje mašinerije. Dalje, poznato je i da je Anatolij Karpov tokom šahovskog turnira protiv Garija Kasparova izgubio 10 kg. Zaključak - treba koristiti mozak.

 
Ja sam u tome izvrsna! Nekad davno, skoro u kameno doba, dok sam još išla u gimnaziju, sa mnom je u razred išao jedan dečko koji je vec tada bio super šahist a kasnije je postao i velemajstor. Da ga ne brukam sada neću navesti njegovo ime, (ali mogla bih staviti sliku, hahaha!). Uglavnom, na jednom školskom izletu na Plitvice, svi po redu smo igrali šah sa njim i gubili osim mene koja sam pobijedila
........................................................................................................lalalalalala.....................
.....lalalalalalal................................................................................................lala...................................

i dobro, da ipak priznam, to je bilo ovako kao što je on rekao: "Nisam nikada posumnjao da bi itko mogao povući tako glupi potez bez da ima neki opasan  plan 10 poteza naprijed." I s obzirom da je on vidio to što ja nisam, 10 poteza naprijed, igrao je na neki čudan način i u principu sam sebi dao mat. Ja sam bila potpuno nedužna u toj priči. Kako god, poslije toga nisam nizašta htjela igrati ponovo šah sa njim nego sam zadovoljna da se mogu hvaliti da sam pobijedila jednog velemajstora.U mom slučaju šah mozda i nije aktivnost koja direktno opterećuje mozak, medjutim vi koji ste bolji u toj disciplini možete koristiti šahovsku metodu a ja ću morati naći nešta drugo.

Gordana

Nema komentara:

Objavi komentar