četvrtak, 7. srpnja 2011.

Skupa metoda

Jučer sam otišla s posla dva sata ranije i provela popodne u shopingu. Kako je obilazak trgovina istovremeno šetnja troši oko 140 kalorija na sat. Pomnoženo sa ona tri sata šta sam hodala po trgovinama bude ukupno 420 kalorija. Dok se sjedi na miru i ništa se ne radi troši se 1 kalorija po minuti za čisto životinjarenje. To znači da je moj ekstra gubitak nakon 3 sata  420-180= 240 kalorija ili 80 kalorija više po satu. Da se izgubi 1 kg  kosta 7000 kalorija.
Pomnoženo sa onih 5 kila koje akutno trebam izgubiti bude 35 000 kalorija. To znači da bih trebala ići u shoping otprilike 438 sati.
U toku ta tri sata sam potrošila 124 kune na nekoliko prčkarija koje mi u biti nisu uopće trebale. To bude otprilike  52 lipe po kaloriji. Pomnoženo sa onih 35 000 kalorija ispadne da ukupni gubitak težine od 5 kg ovom metodom košta 18 200 kuna ili 3640 kuna/kg.
Sadnja cvijeća trosi 290 kalorija na sat pa je puno efikasnija metoda. Cijena po kalorijji  ovisi o metodi sadnje i vrsti cvijeća a da ne govorim da se na nekim vrstama može jako dobro zaraditi ali to su detalji o kojima se ne radi u ovom blogu.




Pitam se koliko ekstra kalorija sam izgubila razmišljajući o ovome?


Gordana

Nema komentara:

Objavi komentar