ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

Summa summarum

Maloprije sam kuhala ručak i sve tako kuhajući razmišljam kako je protekla godina bila prilično dobra godina. Srela sam neobično velik broj (oko 10), vrlo sposobnih i interesantnih ljudi i uobičajeno ogroman broj nesposobnih i/ili potpuno nezanimljivih ljudi. Ovi potonji se svejedno ubrajaju u one koji su mi godinu učinili uspješnom jer sam ponovo vidjela da ljudskoj gluposti nema kraja a i da uprkos mojoj višoj životnoj dobi još  uvijek  nisam srela sve varijante u kojima se iskazuje. Perfektna mogućnost za osobni duhovni razvoj.

Po pitanju tjelesnog razvoja sam takodjer napredovala za nekih 7 kg i samo da velim, to nisu bili ni mišići ni kosti. Kad malo bolje razmislim to je isto jako pozitivno jer sam izbrisala sve potencijalne bore na licu i popunila ih jastučićima špeka. Istina da više ličim na hrčka nego na samu sebe ali  to je samo korisno, mislim s obzirom na Nostradamusova proročanstva. Ja sam bogme spremna za veliku glad koja će zavladati cijelim svijetom. U biti se već naslućuju prvi vijesnici - tokom 2011. su na svjetskim burzama najvise otišle gore cijene mlijeka  a druge po redu su cijene teletine. E pa neka ja onda mršavim, taman posla. 

Eto tako, silno zadovoljna sa svojim kompletnim razvojem u svakom pogledu završila sam i ručkić:



Govedska juha (25% skuplja nego lani), lungenbraten ( o divne li hrvatske riječi) u umaku od vrhnja (skupljeg 47% nego lani), brokoli, salata i ekstra masna torta od instant praška sa okusom manga i solidnom količinom djelomice hidrogeniziranih masnoća  ( sigurno od palminog ulja tako da se slobodno mogu osjećati kriva za sječu svih azijskih djungli, globalno zatopljenje proizašlo iz toga i konačno smak svijeta).


3 komentara:

  1. Slažem se sa svim što si napisala, ali najljepše i vrlo izazovno mi djeluje ova krema na podlozi, a s kg šta bude-bude.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ti dugo bio u gostima, pa evo da navratim...
    Sve najbolje u Najnovijoj od očnihmora iliti ventilacije.
    Usputbudirečeno završavam Staru sa 108 kg, što je 4 kg više od Prastare.
    Kako godine idu tako ja nabirem. Smršavit ću samo ako izmisle vremeplov.
    -Gospodine,koliko se želite vratiti u prošlost?-
    -Cirka 20 kila!-
    E, sad sam dobio inspiraciju za novi post. Bok.

    OdgovoriIzbriši