utorak, 23. kolovoza 2011.

Ako ja lažem, ne laže vaga

Godišnji je završio i nakon 3 tjedna sam ponovo stala na vagu. Uprkos mojem uvjerenju da sam sigurno morala smršaviti barem malo, mislim kad ubrojim sve ono plivanje 1-2 puta na dan, čiščenje, siromašnu prehranu..... a kad tamo ŠOK!


Pa jedva smo nešta jeli, na našem malom otoku je trgovina gotovo prazna i ove godine sam nadmašila samu sebe sa pripremanjem konzervirane tunjevine na barem 10 načina. I to jedne konzerve za cijelu familiju koja je varirala od 3-5 članova. Dobro, bilo je nešta vina, naravno ne domaćeg koje je bezobrazno skupo, nego makedonskog  Vranca koji još uvijek ima razumnu cijenu, a bilo je i Jadro keksa koji su izvrsna podloga i za bijelo i za crno vino. To je moja vlastita nadgradnja pouke koju sam dobila od Smaje. Onog Smaje iz sisačkog vodovoda koji je umro jos 1987. a znao je da se uz vino uvijek treba jesti čokolada. Osim te korisne pouke Smajo se zadržao u pamćenju i zbog  jedne interesantne osobine, naime slavio je rodjendan otprilike jednom mjesečno, ili svaki puta kad je došao kod nas u laboratorij sa bocom vina i htio da ga izljubimo jer mu je rodjendan. To znači da je u stvarnosti bio prastar kad je umro a ne samo nekih 50+ godina. Uglavnom, sve u svemu, ja sam trebala smršaviti a ne udebljati se. Ovo što vaga pokazuje je, iako radije vjerujem da je greška na vagi, valjda ipak istina, i to katastrofalna, skoro na istoj razini sa Fukushimom ili poplavom u Pakistanu, a to znači da je vrag odnio šalu i da nešta treba poduzeti za ozbiljno.

Slijedeće nedjelje idem isprobati trbušni ples pa se mozda prijavim na kurs - ako ništa, barem mi neće faliti neophodni radni materijal.



3 komentara:

  1. Zato smo se mi naše vage riješili na jednostavan način, bez osjećaja krivice. Na pokazivač kilograma palo je altdeutsch ogledalo naše prabake Antonije, ne vide se više brojkice i nitko ne želi kupiti novu. Da se ne šokiramo kao ti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznato. Patiš se ko jarac na moru, dođeš doma, kad ono 108 kg (u mom slučaju).
    Pa nejdem više na more, ko ga jebe...
    BTW..prvi put te (Vas) čitam i predodbro je.
    Ljubav na prvo slovo.
    Ajd bok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala,hvala. Zamisli da me još neko čita osim moje mame!
    A šta se mora tiče, imaš ti pravo, pa to je više umor i obaveza nego odmor.

    OdgovoriIzbriši