utorak, 30. kolovoza 2011.

A kak je u vašoj kuhinji?

Baš se pitam kako je to kod drugih sretnih familija, jedu li svi isto za ručak ili ne? Kod nas doma su očekivanja da je moja kuhinja à la carte restoran i da svatko može zanovijetati i tražiti po izboru. Kćer se deklarirala kao vegetarijanac,  i to od one vrste koja živi  uglavnom na rafiniranim derivatima šečerne repe. Sin ne jede nijedno kuhano povrće nego samo sirovo šta automatski isključuje sve do jednog cušpajza. Mužu je bilokoja količina povrća, prevelika količina povrća.


Komentari na filanu papriku:

Kćer: Ja to ne mogu jesti, tu ima mesa.
Sin: Zašto ta paprika mora biti kuhana?
Muž: Šta kompliciraš s tom paprikom, mogla si samo skuhati meso bez paprike.
E pa sad si ja mislim, možda moj poveći volumen proizlazi od izuzetno odebljalih živaca kad ih mogu trpiti takve?

Lela se ne čuje u zadnje vrijeme a razlog je taj šta se sprema na put preko bare. Mršavi, ne jede kruh, uči engleski i općenito dolazi u top formu za turizam ili kuhanje ručkova sinu i snahi.

2 komentara:

  1. Nisam mogla izdrzati a da se ne prikljucim posto mi je tematika debljanja i mrsavljenja tako dobro poznata u nazad 30 godina(uuups !).
    Kako je u mojoj kuhinji?
    Nakon povratka iz Hrvatske ( i sa naseg krasnog plavog mora ) i uzivanju u Ledo sladoledu sa okusom Milka cokolade , pivskom pecivu iz Lidla, domacem speku, svjezim smokvama, maminim ruckovima itd .( da ne nabrajam sto sve obozavam jer je lista podugacka ) opet sam se vratila na tezinu koju sam imala na dan kada sam rodila.
    Da, sa porodom sigurno i ode barem minimalno 6 - 10 kila, ali kako se rijesiti 15 kg do Bozica? Obozavam biti fizicki aktivna, ali bez obzira sto ce se naci i oni koji mi ne vjeruju, zivot mi je tako kompliciran da jedino stignem istusirati se, oprati kosu i obuci se. Ovo zadnje je vec i malo teze, vec sam "sredila" dva ciferslusa na hlacama i sada nosim hlace koje sam nosila u trudnoci, dobro da ih nisam bacila.
    Trenutno pokusavam izbaciti ugljikohidrate i uspijeva mi do negdje 10 na vecer kada pocnem jesti kekse bez glutena (koji su inace bezobrazno skupi ).
    Danas smo papali telece snicle, pire od brokule i karfiola i zelenu salatu. Nitko se nije bunio, ali su svi ( moj sin Marko i muz Vlado, i ja ) vec nakon jednog sata bili gladni. Marko se tako napunio cipsom od povrca, Vlado pije kave sa mlijekom, a ja stalno idem u spajzu i pocastim se Atkins pruticima ( bez ugljikohidrata, ali ne i bez kalorija).
    Cilj mi je izgubiti kilu na tjedan, isti sam cilj imala i prosli tjedan, ali planovi su jedno, a zivot drugo. Umjesto da izgubim prosli sam tjedan dobila jos jednu kilu...
    "Stay tuned", mozda i nije tako losa ideja javno pisati o onome sto zelimo postici. A mozda mi je to i posljednja slamka...Zivi bili pa vidjeli.

    OdgovoriIzbriši
  2. "Cilj mi je izgubiti kilu na tjedan, isti sam cilj imala i prosli tjedan" - i meni je isto tako

    OdgovoriIzbriši