srijeda, 31. kolovoza 2011.

Predala sam se u 12.37

Možda bi ovaj post trebao započeti sa J´accuse.

Koga optužujem? Pa naravno onu divnu dušu, blogera očnemore (http://ocnemore.wordpress.com) koji mi je spomenuo ono šta sam probavala potisnuti iz svijesti. Ali trudila sam se, trpila, pokušavala se distrahirati drugim stvarima, međutim  u 12.37 sam posustala.


Na slici leži 1120 kcal 

ali samo na slici, u stvarnosti je 20 deka  čokoladice sa lešnjacima na sigurnom u mom trbuhu.

I bila je jako fina.

Koliko je ono sati trebalo hodati da se ovo potroši?

Mada, čemu briga? Prema ovome http://tracnarodni.blogger.ba/arhiva/2011/04/27/2746924 sam samo napravila korisni potez.

2 komentara:

  1. bolje nositi u trbuhu, nego u džepu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da je ovo prvi put da me netko nazvao divna duša. Kud će suza neg na oko !
    Hvala.
    A što se tiče lješnjaka, spominjao sam ja i "Vjeverice na 100 načina"...
    Možda bi to bio još jedan koristan potez ! :)

    OdgovoriIzbriši