srijeda, 7. rujna 2011.

Karapampula

Sutra je četvrtak a mene je nezgodno uhvatila prehlada, onakva prava zimska sa glavoboljom i bolovima u grlu i leđima. A baš sam mislila ići na gimnastiku. Stvarno! Čisto mi žao šta ne mogu.

Čim sam došla s posla krenula sam si napraviti karapampulu. To uvijek funkcionira protiv prehlade. I ne samo  da funkcionira nego je apsolutno najbolje sredstvo protiv nje. Ima i onih koji to ne vjeruju, kao moj muž na primjer, koji radije pije toplu vodu s limunom i vuče jednu te istu prehladu tjednima. U svakom slučaju, izvukla sam rakiju, i taman sam htjela uzeti šećer, kad me kćer obavijestila da u kući nema ni mrvkica šećera. Da sam malo mislila sjetila bih se to i sama, jer smo šećer već odavno maknuli iz kuće ne bi li se ova maloljetna ovisnica (a sva je na roditelje!) odviknula od njega. A istina, bilo je dobro i za mene da ne radim kolače koje pojedem kao da sam na natjecanju ko će prije.
Tako da jedino šta mi je preostalo je bila čista rakija, tj. ne skroz čista nego sa borovicama koje su isto za nešta korisne mada nemam pojma za šta.


E pa sad ću vidjeti je li to jednako efikasno kao karapampula ili se mora uzeti dupla doza.

....usput, koliko sam pravopisnih i ostalih grešaka napravila pod utjecajem, hm, prehlade?

Nema komentara:

Objavi komentar